تبیان، دستیار زندگی
مربی، مدیرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که یکشنبه شب از سوی ریاست جمهور مورد تقدیر قرارگرفتند دیروز هدیه ویژه خود را دریافت کردند. حسین فرکی مربی تیم ملی که به همراه تعدادی از بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحویل هدیه ویژه رئیس جمهور به ملی پوشان فوتبال


مربی، مدیرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که یکشنبه شب از سوی ریاست جمهور مورد تقدیر قرارگرفتند دیروز هدیه ویژه خود را دریافت کردند.

حسین فرکی مربی تیم ملی که به همراه تعدادی از بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال کشور روز دوشنبه برای دریافت هدیه رییس جمهوری به اداره تحویل ایران خودرو رفته بود در این مورد گفت : کادر تیم ملی و مجموعه فدراسیون فوتبال هدفی را دنبال می کرد که صعود تیم ملی به جام جهانی بود و تلاش ما این بود که آرزوی مردم خوب کشورمان برای صعود به جام جهانی را محقق ساخته و موجب خوشحالی مردم شویم.

وی گفت: خوشبختانه تیم ملی برخلاف دوره گذشته، صعودی بدون استرس و راحت را به جام جهانی داشت.

فرکی افزود: همانطور که رییس جمهوری وعده داده بود، هدیه ای که حاصل زحمات عزیزان و کارکنان ایران خودرو است، امروز به ما تحول شد که به لحاظ معنوی برای مجموعه تیم ملی ارزش زیادی دارد.

همایون شاهرخی مدیر فنی و سرپرست تیم ملی فوتبال کشور نیزگفت: امیدوارم که این هدیه رییس جمهور عزیز کشورمان از ایران خودرو انگیزه ای باشد برای جوانان کشور و آنان را به ورزش ترغیب کند و بدانند که دولتمردان به ورزش و سلامت جوانان این مرز و بوم علاقه مند هستند.

یحیی گل محمدی ، جواد کاظمیان و مهدی رحمتی از بازیکنان تیم ملی نیز که به اداره تحویل خودرو مراجعه کرده بودند، هدایای خود را دریافت کردند. بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال روز دوشنبه 27 تیر هر کدام یک دستگاه پژوپارس تحول گرفتند.